reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Bieliková

Martina Bieliková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

no nenapíšem asi nič konzistentné, stále dačo nové, alebo zrazu staré, potom úplny prepadák, a náhle čistá šleha.. inak som maniak do čokolády a do prúdov, ktoré si ťažko, ale sami dolujú cestu,a neznášam žehlenie a stádovitosť ľudí Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

mahatmá murari

Martina Bieliková

mahatmá murari

Prázdna hlava. Tma okolo hlavy. Svetlo na tvári. Toto ma otrávi. Tak spustite fanfáry, Prichádza ťažká mahatmá murari, Tá si so mnou poradí. Snáď ma nezradí.

  • 31. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Dážďovka

Martina Bieliková

Dážďovka

Na zemi leží rozpolená dážďovka. Jedna časť je rozpučená. Ťažko sa zvíja. Elektrické šoky. Smrteľný tanec. Som ako tá dážďovka.

  • 31. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Frankfurt

Martina Bieliková

Frankfurt

neskoré rána, obrazce z vlasov na bielom gauči a masívne vtáky, čo prenesú ťa odtiaľto vo svojich črevách za eurá, čo štrngajú ti v mešci. božská ceruzka, ktorou boh podpisuje do oblohy všetky Vertrags a vypisuje upomienky na naše dlhy.

  • 31. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Jeden deň alebo iný deň

Martina Bieliková

Jeden deň alebo iný deň

Keď som bola malá, bála som sa od rodičov vypýtať 36 korún do kina na Pocahontas. Keďže to však bola vtedy detská kultová záležitosť, naši mi tie peniaze dali. Sedela som v prvom rade, dedinské kino bolo precpaté deťmi a dospelými, daktoré deti sedeli aj na schodoch. Zábavné a zároveň úžasné, pre aké veci sa dokáže dieťa nadchnúť. Viem, že mi k nejakému sviatku kúpili aj knihu Pocahontas a ja som ju obdivovala celé hodiny. Samozrejme aj kapitána Smitha. Nemám šajnu, kde teraz tá kniha je.

  • 1. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ohavný vták

Martina Bieliková

Ohavný vták

Bolo to tuším cez leto. Brat doniesol domov raneného holuba. Vôbec sa mi nepáčil, bol strakatý a nejaký ošklbaný. Bol jeden z tých, čo celé dni poletujú nad jedným a tým istým námestím, utekajú za každou omrvinkou z rožku a pritom priblblo pohybujú hlavou (pričom toto mykanie je pre nich životne dôležité, pretože každým pohybom hlavy si obnovujú optický obraz, to znamená, že keď len tak nečinne stoja, tak vidia celý čas ten istý obraz, ktorý bol prvotný pri zaujatí tejto ležérnej pózy). Proste ohavný vták z ulice.

  • 1. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Smrť nočných motýľov

Martina Bieliková

Smrť nočných motýľov

Bála sa nočných motýľov. Vždy keď v noci nejaký vletel spomedzi záclon do izby, začala hystericky výskať a pobehovala po celej izbe. Občas to vypadalo dosť komicky, pretože i samotný motýľ začal nejako intenzívnejšie, splašene poletovať. Často zamierili na to isté miesto, vtedy vrieskala ešte viac, až som sa divil, že motýľ ešte neotrčil kopytá.

  • 1. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 878x
  • 2
Piatok

Martina Bieliková

Piatok

  • 14. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Nemôžem spať

Martina Bieliková

Nemôžem spať

Je mi zima a smutno. Na posteli mám knihu od Rilkeho Zápisky Malta Lauride Brigga. Veľký samotár vo veľkomeste, začala som čítať len prvé 3 strany a nemôžem pokračovať. Nemôžem.

  • 17. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
quo vadis

Martina Bieliková

quo vadis

  • 9. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Ráno

Martina Bieliková

Ráno

  • 8. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
4 minúty po 12stej

Martina Bieliková

4 minúty po 12stej

Je to naozaj zvláštne a keď sa do tých chvíľ zahĺbite, keď načúvate tlmenému plaču vašej matky vo vedľajšej izbe, ako si vzlykajúc niečo pre seba hovorí a vy vstanete z postele a idete ju utíšiť, lenže ona chce byť sama a vraví, aby ste si to nevšímali, choďte spať, zajtra vás čaká nový deň.

  • 8. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Matka

Martina Bieliková

Matka

Ty spájaš koniec a začiatok na večnosť, kým táto zem zemou ostane, rodíš bratov a sestry, keď na pery sadá ti noc; v mdlých ránach zobúdzaš svoje telo, dať deťom na rozlúčku teplý bozk.

  • 2. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu