reklama

malé zapisky malej duše

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

19:48 – som v autobuse, je mi na vracanie, v žalúdku mi pochodujú vikingovia20:15 – čakám. 20:17 – stále čakám. a preto aj fajčím20:21 – ideme dnu so svojim nezáväzným spoločníkom. hľadám. je mi stále nevoľno, ľudia sa grupujú. neni mi dobre. hľadám ho.21:00 – pijeme, sedíme, chodíme, obzeráme, vytáčam sa na všetky strany. nevidím ho.21:?? – začína to. stojím a húpem sa, ale nebavím sa. pijem druhé(?) pivo, aj fajčím. snažím sa nesústrediť. vnímať iba zvuk.22:10 – zmizol dakam môj nezáväzný spoločník. na vécku stratím gombík od nohavíc. nájdem ho pri dvoch babách. kecáme spolu. máme spoločných známych. skoro. neviem aký je čas. začína druhý koncert. mám malú dušičku, že tento raz ho zočím. nezočila som ho. proste neni.náladu mám rozbitú ako stará tesla vyhodená von balkónom na betón. crrrash. chcem ísť inam, mravce mi behajú po nohách, ale iba nehybne stojím a do rytmu pokyvujem telom. chcem ísť preč!!vonku prší. ťahá mi to slzy z očí, no odolávam. volám taxi a moknem. nezáväzný spoločník nezáväzne zdúchne do subclubu. taxikár je hudobník. mládež je sprostá, chodí do solárka a uaparku namiesto koncertov a divadiel. my life is music, music is life. budím vrátnika. je mi to ľúto. všetko! chce sa mi plakať. dva chleby s kápiou. trochu alice in chains. viem prečo.We chase misprinted lies We face the path of time And yet I fight And yet I fight This battle all alone No one to cry to No place to call homeMy gift of self is raped My privacy is raked And yet I find And yet I find Repeating in my head If I can't be my own I'd feel better dead2:36 – ležím v posteli.ďalšia noc so slabým spánkom. pŕhlivé myšlienky, robia červené miesta v mojich snoch, škrabem vankúš. 8:49 – silný kŕč do ľavého lýtka. celú ma to vyšvihne do výšky. ťahám ju a masírujem. v tupej bolesti ďalej zaspávam. 9:09 – vstávam. v sprche si umývam zuby. nestíham. balím špinavé prádlo. cítim stále kŕč v nohe. myšlienky sú zmanipulované. neviem to dekódovať. 9:46 – utekám na 88. mrholí. temná obloha. padá tieň na moje oči.10:27 – nastupujem do autobusu. sadá si ku mne sympatický muž. čítam skriptum. padá tieň na moje oči. padá tieň na moje srdce.

Martina Bieliková

Martina Bieliková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

no nenapíšem asi nič konzistentné, stále dačo nové, alebo zrazu staré, potom úplny prepadák, a náhle čistá šleha.. inak som maniak do čokolády a do prúdov, ktoré si ťažko, ale sami dolujú cestu,a neznášam žehlenie a stádovitosť ľudí Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu