reklama

vlny a teplá krv

I´m so tired of playing, playing with this bow and arrow gonna give my heart away Leave it to the other girls to play For i´ve been a temptrees to long

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Poznáte to? Práve pre toto milujem hudbu. Je to báseň, myšlienky a skúsenosti, prestreté na krásne ozdobenom hudobnom tanieri. Všetko v jednom. Pre toto milujem hudbu.Lebo sa v nej nachádzam občas tiež, vtiahne ma do svojich vĺn, umyje moje telo svojou svätou vodou, zmyje tmavé škvrny v mojej mysli a ja si môžem plávať ako pstruh v rýdzej, sviežej vode. Toto je môj svet, plávať s tónmi, vdychovať ich žiabrami a jemne vypúšťať malé bublinky na povrch mojej duše. Tá je riadne rozbublaná, ako vriaca voda.Som ako lovkyňa. Striehnem, pomaly sa prikrádam a aj keď viem, že ma to môže zraniť, útočím na korisť. Pevne ju zvieram vo svojej tlame, slastne si uvedomujem tú chvíľu, kedy divo a kruto preniknem zubami krk a budem cicať tú teplú, sladkú krv. Ale v jednom fatálnom momente, neodvratnou myšlienkou, ktorá ma zneistí, nechávam tlamu otvorenú a korisť utečie. Bola tá korisť určená pre mňa? Lovím ďalšie a ďalšie, no niečo nie je v poriadku. Som na správnom mieste, v správnej krajine, v správnom svete? Proste niečo nie je v poriadku. A tak si hladná a unavená líham do vysokej trávy a sledujem hviezdy. Mám toľko času, že by som ich mohla všetky zrátať a modlím sa k tej nekonečnej tme, čo nás všetkých obklopuje, nech mi zošle ten správny deň, tú správnu hodinu, správny moment, kedy sa naozaj zakusnem do svojej koristi, vycucám všetku tú životnú tekutinu, poobhrýzam kosti až ostanú biele ako oltárne sviece a večer, keď budem oddychovať, prikryjem sa teplou kožušinou, z ktorej budú ešte kvapkať drobné kvapky krvi. A pomaly, s láskou v mojom bruchu, usnem na večný spánok, aby som si ju mohla tak odniesť tam, kde rastú len vlčie maky a nikto nemá tvár.

Martina Bieliková

Martina Bieliková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

no nenapíšem asi nič konzistentné, stále dačo nové, alebo zrazu staré, potom úplny prepadák, a náhle čistá šleha.. inak som maniak do čokolády a do prúdov, ktoré si ťažko, ale sami dolujú cestu,a neznášam žehlenie a stádovitosť ľudí Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu